utorak, 15. svibnja 2012.

Držite stvari pod kontrolom


Smeta vam hijerarhija podređenih i nadređenih, nepoštivanje vremena obavljanja zadataka, neodgovornost vaših kolega i još mnoštvo stvari koje se polaku skupljaju u vama do onog boom - trenutka. Pucate, vaši osjećaji, nervoza i napetost su isplivali na površinu. Preuzmite stvar u svoje ruke i smanjite negativne osjećaje prema poslu.

Do uspjeha se ne stiže lako. Jedan o bitnih čimbenika postizanja uspjeha je ravnoteža između posla i ostalih aspekata života. Potrudite se da vaša karijera ide u pravom smjeru i izbjegavajte uobičajene pogreške koje žene čine.


Ponekad prekršite pravila. Ako imate ideju na umu koja može pridonijeti razvoju tvrtke, a vaš šef nije dostupan na sastancima, prezauzet je, iskoristite neko drugo vrijeme, koje je vama pogodno, za izlaganje svoje ideje. Ne paničarite ako ideja ne bude prihvaćena. pokazali ste svoju inicijativu preuzimanja rizika što će se znato cijeniti u daljnjem poslovanju i sličnim situacijama.

Stanite na kraj panici. Tko radi, taj i griješi. Na greškama se uči. Učinili ste pogrešku, nemojte dizati paniku. Odite u kratku šetnju, razbistrite glavu, razmislite tko će vam pomoći u rješavanju problema i napravite plan.


Ne dopustite da vas vodi srce. Kolege planiraju druženje bez vas. Vaša ideja je izložena kritikama. Zapitajte se koliko je zapravo vrijedno živcirati se zbog takvih gluposti. Budite hladnokrvni, isključite osjećaje u takvim situacijama.

Ne preuzimajte previše posla na sebe. Ne trebate u svemu briljirati. Postavite si prioritete i biti ćete uspješniji. Uspostavite ravnotežu na poslu i odvojite slobodno vrijeme za sebe i ono što vas ispunjava.




1 komentar:

  1. Zanimljiv čalanak koji daje korisne prijedloge kako se nositi sa stresom koji nas svakodnevno pogađa..

    OdgovoriIzbriši